ZLTO, Voergroep Zuid, Vitelia en Fransen Gerrits zijn samen de landelijke publiekcampagne ‘Geef boeren toekomst’ gestart. De publiekscampagne gaat komende week een nieuwe fase in. Er wordt gestart met een radioreclame op de landelijke radio en een digitale campagne op sociale media en via google.
De campagne ‘Geef boeren toekomst’ is in verschillende fases opgebouwd. Op steeds meer plekken in het land hangen vlaggen. De eerste honderden stickers zijn verstuurd en de website en social kanalen zijn live. Daar gaat nu dus een grootschalig schepje richting burgers bovenop.
Boodschap
De campagne is gericht op de burger. Op deze manier wordt de complexe stikstofmaterie dichter naar de burger toe gebracht en wordt duidelijk gemaakt dat de stikstofdiscussie uiteindelijk gevolgen heeft voor de alledaagse, eerlijke Nederlandse producten.
Radiocommercial
Wil je de radiocommercial alvast beluisteren? Klik dan hier.
Wat kan je zelf doen?
- Hang de vlag op een zichtbare plek op.
- Plak de sticker op je auto en maak er een foto van en deel op social media met #geefboerentoekomst en #laatdeboerennietstikken
- Like en deel de berichten van Geef boeren toekomst via Facebook en Instagram.
- Print die actieposter
- Maak je eigen poster en deel hem of hang hem op een zichtbare plek
- Attendeer anderen op deze campagne
Bron: ZLTO