Vanaf 1 april gaan Mol Agrocom, De Witte Agro en Van Iperen verder onder de naam Van Iperen. Laatstgenoemde nam de twee bedrijven op 1 januari 2016 over. Met de overname bundelden de bedrijven hun krachten. De ontstane synergie in kennis en innovatie vormt de aanleiding om nu met één naam, huisstijl en uitstraling naar buiten te treden.
De drie organisaties zorgen al generaties lang samen met hun klanten voor de groei van gezonde én renderende gewassen. Op een manier die goed is voor mens, dier en plant. Zij begeleiden klanten bij een integrale aanpak om gewassen te voeden, versterken en beschermen. Advies vormt de basis voor het leveren van producten voor bemesting, gewasbescherming, plantversterking en bodemverbetering. Jan Bakker, algemeen directeur Van Iperen BV: “De kracht van ons bedrijf schuilt in de passie en in de deskundigheid van onze medewerkers. Het ‘nieuwe’ Van Iperen is een bedrijf met groeikracht; vitaal. Samen zijn wij groeispecialist.”
Groeispecialist sinds 1921
De nieuwe naam gaat gepaard met een nieuw logo en nieuwe huisstijl. Om de jarenlange ervaring en kennis van het bedrijf te onderstrepen, hanteert Van Iperen de pay-off ‘groeispecialist sinds 1921’.
Gedeelde passie
Van Iperen deelt de passie voor de groei van gewassen met haar klanten. Fotografie en quotes van klanten krijgen daarom een prominente rol in de nieuwe uitingen van de organisatie. Ook vernieuwde het bedrijf de website www.iperen.com.