K.I. SAMEN manifesteert zich volop in de markt. Dagelijks maakt het grootste particuliere K.I. station van Nederland haar missie ‘samen naar de meest duurzame koe’ waar. K.I. SAMEN doet dit met een breed fokkerijaanbod met ondersteunende K.I.-diensten.
Op het eigen naastgelegen fok- en melkveebedrijf wordt het aantoonbare effect van deze missie in de praktijk gebracht. De digitale communicatie blijft niet achter bij deze ontwikkelingen. De nieuwe website begeleidt veehouders bij het zoeken én vinden van de juiste stier voor de praktische en meest duurzame koe van morgen.
Nieuwe website K.I. SAMEN is ‘podium om de fokvisie’
Marketing Manager Patrick Friesen: “K.I. SAMEN streeft met haar fokvisie naar een lange levensduur en hoge levensproductie op een duurzame wijze voor het dier én de boer. Hiervoor professionaliseert K.I. SAMEN continu haar fokprogramma’s en de wijze waarop veehouders geadviseerd worden. De nieuwe website is het podium om de fokvisie, gebaseerd op bewezen stieren afkomstig uit bekende en erkende familielijnen, verder toe te lichten. Daarnaast biedt K.I. SAMEN excursies aan om veehouders de praktijk te laten beleven op het fok- en melkveebedrijf van K.I. SAMEN. Deze excursies zijn online te reserveren via de vernieuwde website.”
Eenvoudig stierselecties maken
Friesen: ‘Vooruitstrevende veehouders willen vooral stieren vergelijken én de juiste stier selecteren die past bij hun bedrijfsvoering. Via onze online stierzoeker kan een veehouder filteren en sorteren op een aantal selectiekeuzes. De best passende resultaten worden vervolgens getoond.’
Bron: K.I. SAMEN