Arla Foods Nederland verwacht dat de groei van haar strategische merken komende jaren doorzet. Daarom heeft de zuivelcoöperatie meer melk nodig. Per direct zoekt de zuivelcoöperatie melkveehouders in Nederland die lid willen worden van de coöperatie.
Met het oog op de aanhoudende groei is Arla op zoek naar leden-melkveehouders die weidemelk aan de zuivelcoöperatie kunnen leveren. De Board of Directors van Arla heeft recent ingestemd met het voorstel en verwelkomt graag nieuwe leden-melkveehouders in Nederland.
Groei van strategische merken Arla Foods Nederland
“Arla Foods zet in 2022 en de jaren daarna in op een verdere groei van haar strategische merken, waaronder Arla biologisch, Melkunie PROTEIN en Melkunie Breaker,” zegt Mark Boot, managing director bij de zuivelcoöperatie in Nederland, België en Frankrijk. “Deze groei wordt erkend door onze klanten. Voor het zevende jaar op rij hebben onze retailpartners ons namelijk uitgeroepen tot de beste leverancier in de zuivelcategorie in het Nederlandse klanttevredenheidsonderzoek van Advantage Group. We verwachten dat we de komende jaren blijven groeien en hebben dus meer melk nodig. Daarom gaan we nieuwe leden-melkveehouders werven.”
Aanmelden
Geïnteresseerde melkveehouders kunnen contact opnemen via het telefoonnummer +31 3324 76222 of e-mailadres ce_arlafarmers@arlafoods.com. Na een oriënterend gesprek toetst de zuivelcoöperatie welke bedrijven in aanmerking komen om lid te worden.
Bron: Arla Foods Nederland