Met het wegvallen van de beurzen vanwege corona heeft machinefabrikant Vredo uit Dodewaard de ingekochte beursstand in de eigen opslaghal opgebouwd. De komende weken worden online vijf productfilms getoond, waarin de verschillende series worden belicht.
Originele productpresentatie in coronatijd
“Corona gooit behoorlijk roet in het eten als het gaat om het beursseizoen”, verklaart marketing manager Rob Thijssen van Vredo. “De stand hebben we staan. Bovendien hebben we hier de ruimte om de stand op te bouwen. We proberen onze producten op een originele wijze toch online aan de man te krijgen.”
Geen live event
Net als andere fabrikanten is Vredo op zoek naar alternatieve manieren om klanten en potentiële klanten over de nieuwe producten te vertellen. De bouwer van doorzaaimachines, zodenbemesters en zelfrijders uit Dodewaard heeft overwogen om een live event te organiseren. “Maar we hebben te maken met een doelgroep, die vanzelfsprekend afhankelijk van de omstandigheden op het land aan het werk is en dan wel of niet gaat kijken. Bovendien zijn we ook afhankelijk van zaken als netwerkverbindingen en dergelijke. Daarom hebben we voor een andere opzet gekozen.”
Vijf productfilms één voor één getoond
Er is twee-en-een-halve dag uitgetrokken voor het opbouwen van de stand en het opnemen van vijf productfilms. Die worden de komende weken één voor één getoond. Aan het einde van deze werkweek wordt de eerste productfilm online gezet.
Bekijk de eerste beursfilm van Vredo:
In deze eerste beursfilm worden de zodenbemesters ZB3 en ZBFE onder de loep genomen.
Tekst: Martin de Vries