Agrarisch marktonderzoeksbureau Geelen Consultancy uit Wageningen gaat medio september 2015 een uniek online leefstijlonderzoek onder agrariërs uitvoeren.
Centraal in dit onderzoek staat een model dat de achterliggende waarden, behoeften en motieven van agrariërs verkent en structureert. Het doel van het onderzoek is om na te gaan wat de drijfveren van agrariërs zijn. Met andere woorden wat spreekt agrariërs aan en wat niet. De resultaten vormen een bruikbare basis voor een betere productontwikkeling en een meer gerichte communicatie. Dit biedt zowel voordelen voor agrariërs als de toeleveranciers van de agrariërs.
Deze week (medio september) ontvangen meer dan 10.000 agrariërs een e-mail met een link naar de online vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt hooguit zes minuten en alle antwoorden worden anoniem verwerkt. De agrariërs die in de vragenlijst aangeven geïnteresseerd te zijn in welke leefstijlprofiel men getypeerd wordt, ontvangen deze informatie na afloop van het onderzoek! Tevens wordt onder de deelnemers een iPad mini verloot.
De resultaten van het leefstijlonderzoek worden gepresenteerd op 1 december 2015 tijdens de AgriMarketing Summit.
Meer informatie over het online leefstijlonderzoek vindt u op de website van Geelen Consultancy
Meer informatie
Geelen Consultancy
Mondriaanlaan 14
6708 NG Wageningen
T.: +31 (0)317 425958
E.: marktonderzoek@geelen-consultancy.nl
W.: www.geelen-consultancy.nl